.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آيت‌الله يزدي: دليلي براي عبور از احمدي‌نژاد نداريم

رئيس جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: دفاعيات مقام معظم رهبري از دولت نهم در حدي است که عبور از آن را مجاز نمي‌دانيم و با توجه به مسائل وافراد موجود ، دليلي براي عبور از احمدي‌ نژاد نداريم.

به گزارش ايرنا بنقل از انجمن روزنامه ‌نگاران مسلمان، آيت‌الله محمد يزدي در ديدار اعضاي هيئت‌ مديره اين انجمن با اشاره به وضعيت کنوني کشور و با تصريح بر اينکه از طرف جامعه مدرسين حوزه علميه قم صحبت نمي‌کند، تصريح کرد: دفاعيات مقام معظم رهبري از دولت نهم در حدي است که عبور از آن را مجاز نمي‌دانيم.
وي با اشاره به اسلامي بودن جامعه و نظام اظهار داشت: کساني که به نام اسلام در عرصه رسانه‌ فعاليت مي‌کنند ،بايد به گونه‌اي منصفانه در انعکاس اخبار و سخنان عمل کنند.
آيت الله يزدي افزود: دولت‌ها و شخصيت‌ها گذرا هستند، ولي انشا‌الله اين انقلاب تا ظهور امام زمان(عج) باقي خواهد ماند و رسانه ‌‌ها بايد به گونه‌اي عمل کنند که آيندگان با مشاهده اسناد مکتوب از رسانه‌ها به نيکي ياد کنند.
وي گفت : کمتر سخنراني را از امام خميني(ره) مي‌توان يافت که از اسلام و قرآن سخن به ميان نياورده باشند و اين نشاندهنده اين است که اسلام از اساسي‌ترين پايه‌هاي نظام است.
وي با اشاره به برخي از سوء استفاده‌ها از نام اسلام گفت: در دنياي امروز شاهد هستيم که عده‌اي به مباني اسلام و قرآن کريم تهمت ‌زده و مطالب ناروا را مطرح مي‌کنند.
دبير شوراي عالي حوزه‌ علميه قم تصريح کرد : جامعه مدرسين بخشي از حوزه علميه قم است و تشکيلات خاصي است که همواره پشت سر بنيانگذار انقلاب، مقام معظم رهبري و مرجعيت حرکت کرده است.
آيت‌الله يزدي تصريح کرد: جامعه مدرسين حوزه علميه قم يک تشکل حوزوي- سياسي وعلمي- سياسي است و جامعه مدرسين در عين حاليکه به جنبه‌هاي علمي توجه دارد، در مباحث سياسي نيز صاحب نظر است.
وي در ادامه با اشاره به موضع‌گيري‌هاي سياسي جامعه مدرسين حوزه علميه قم تصريح کرد: جامعه مدرسين همواره در مواضع سياسي خود ضابطه‌هاي خاصي را رعايت کرده است و به نظر امام خميني (ره) و پس از ايشان به نظرات رهبر معظم انقلاب توجه لازم را داشته است.
رئيس جامعه مدرسين حوزه علميه قم با اشاره به اهميت و جايگاه اين نهاد تصريح کرد: اعتبار اين نهاد به اتکا مقام علمي، جايگاه و سوابق آن بوده و اين اعتبار را از جايي اخذ نکرده است.
وي با اشاره به ديدار اعضاي جامعه مدرسين حوزه علميه قم با مقام معظم رهبري و تأکيدات ايشان بر اهميت نقش و جايگاه جامعه مدرسين تصريح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که جامعه بايد همواره در مسائل سياسي با در نظر گرفتن مقتضيات زمان ورود پيدا کند.
دبير شوراي عالي حوزه علميه قم در ادامه با اشاره نحوه مطرح شدن اخبار حوزوي در رسانه‌ها گفت: حوزه امروز خود داراي نشريات و مجلات مختلفي است که اين نشريات به مسائل علمي و پژوهشي مي‌پردازند البته برد اجتماعي اين مطبوعات و نشريات کم است و انعکاس مسائل مربوط به حوزه و فعاليت‌هاي انجام شده در حوزه‌هاي علميه کمتر در ميان عامه مردم منعکس شده است.
وي ياد‌آور شد: رسانه‌هاي عمومي مي‌توانند با حوزه همکاري بيشتري داشته باشند و تعاملات خود را با نهادهاي حوزوي افزايش دهند.
وي تاکيد کرد: حضور رهبري و ولي امر در جامعه باعث مي‌شود که مشکلي در کشور به صورت لاينحل باقي نماند.
رئيس جامعه مدرسين حوزه علميه قم در ادامه تصريح کرد: در حال حاضر به شرايط خوبي رسيده‌ايم و افق روشني در انتظار اسلام و انقلاب اسلامي است و هيچ‌ دوره‌اي به اندازه دوران کنوني، اسلام به اين اندازه در دنيا مطرح نبوده و مورد توجه دنيا قرار نگرفته است.
وي اضافه کرد: امروز اسلام پيروان قابل توجهي در سراسر دنيا پيدا کرده است و اسلام و تشيع امروز به راحتي مي‌توانند حرف خود را در دنيا مطرح کنند و دنيا نيز اين نظرات را مورد توجه قرار مي‌دهد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.